ویژه کسب و کارها؛ کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی
به گزارش وبلاگ شماره 3443، کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی به وسیله اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) طی هفته پایانی آذرماه به صورت آنلاین برگزار می گردد.

به گزارش وبلاگ شماره 3443، افزایش چشمگیر تاثیر بازاریابی محتوایی بر الگوهای خرید و مصرف مشتریان، این ضرورت را برای صاحبان کسب و کارها ایجاد نموده تا بیش از گذشته با مفاهیم این حوزه آشنا شوند.
اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با هدف انتقال تجربه و دانشی کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی را برای نمایندگان کسب و کارها طراحی نموده است. در این کارگاه به مباحث زیر پرداخته می گردد:
* گام به گام تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی
* برقراری ارتباط موثر با مخاطب/ مشتری
* انواع تکنیک های فراوری محتوا
* پرتکرارترین سوژه ها و مجذوب نماینده ترین عناوین
* استفاده از ظرفیت های رسانه های اجتماعی
* آشنایی با شاخص های ارزیابی
این کارگاه به صورت مجازی برگزار می گردد. حضور در این کارگاه برای نمایندگان شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی رایگان است.
علاقمندان می توانند برای تکمیل فرایند ثبت نام خود وارد این صفحه گرددند.
به شرکت نمایندگانی که دوره را با موفقیت سپری نمایند، گواهینامه معتبر اعطا می گردد.
منبع: همگردی